Sunday, May 1, 2011

Andalus

' Tak reti penat ke asyik keluar rumah je ' haha mak aku dah bising lah ,standard lah remaja mak ,mana boleh dok umah sgt :D tadi layan game Mu Arsenal kat andalus .Pehhhhh bengang ! Mu boleh pulak kalah kan ,aaron ramsey memang nak kena sepak terajang HAHAHA .Relaks lah kan ,jgn nak marah sgt lha kan .after lepak tuu ,belalang ,anep ,mablur ngan member-2 dia g mane entah ,nak carik hantu .Wahh macam berani je kan ,haha tp memang btol lah ,mmbr dia ada sewel sket .aku pun naek cuak lah jugak ,lalu kat kubur kristian kan .Hoho ,cuak mak ,cuakk ! then takda ape dah ,ramai dah nak balek ,aku pon just go on je lahh .meredah highway balik ke kajang ,dkat je lah .aku speed gila babi td sampai rumah dari bndr seri permaisuri tu 20 minit je ,haa laju kan .actually aku baru sampai rumah la nie ,balik je terus online .Hee okay lah ,sudah malas .I LOVE YOU FRIENDS <3

No comments:

Post a Comment