Saturday, August 6, 2011

Macam macam

Hyeee haha soryy lama tak update ( malas sangat ) ,ehh firstly nak wish happy ramadhan okay hopefully puasa full this year Haha secara jujurnya last ramadhan aku puasa tak full .Ada laa tinggal dalam 5 hari hehe but dah ganti soryy .Lantak hang lah nak cakap aku nie ape ke ape lah Haha kesah pulak aku kan sayang =) ,haa lagi satu aku dah ada GF nie haha Haifa Fareena <3 *iloveyousomuch ! Awek uitm ke ape ke janganlah buat aku terpikat hehe kesian Haifa nanti .Takpe dont woryy as long dia buat aku happy je aku akan setia meh ! Promising ! Haha ,lagi satu tadi baru je nie haa kitorang menang mini tournament jenaris Hehe johan lagi tuu ,thanks to adib ,ketam ,bali ,lan ,faiz ali ,jay Korang terbaek wohh Haha ! Okay lah nak sahur kejap bye buddies ,insyaAllah blog akan di update lagi nanti tunggu ada free time eh =)

1 comment:

  1. Ala , sikit je pun . Tu pun malas . Haha . Oh , baru tahu tahun lepas dia tak puasa penuh rupanya . Kantoi pulak kan . Haha . Eh , iloveyousomuchtoo Fizieeeee <3

    ReplyDelete